2009年2月4日星期三

教院 vs 天水圍



1月4日,教院vs天水圍,元朗區既學有個好出色既教練,所以元朗d手球隊都算不錯! 甲組, 丙組都有元朗區既手球隊,這隊也是他們的分支!



比賽開始前都唔知對方咩來頭,所以都有d驚驚地! 但一開波,我地既快攻、副位射球、center入攝......全部都入波!


看看上邊呢副相就知,大病初癒既阿文「英明神無」,係女朋友既支持下,早段不停入波!!! 教院手球隊開始有d默契,因為都已經打左5場波。


看看右邊幅相,阿升從右邊「湯底」並且單擋一個,阿kid就親機會去wing位射球!!!靚仔入波係唔同d,係觀眾值打氣既女友喜歡若狂!

阿升尾段再同阿kid合作炮製一球「sky play」! 入球後野來一陣陣歡呼聲! 令到教院隊士氣大增! (最後發覺原來只係風聲!^_^)看看下面就知道咩叫「sky play」!

最後,教院以29:18勝出,把這份禮物送給生日既joseph! (ps﹕可惜捉唔到joseph去happy corner)









沒有留言:

發佈留言

教院手球隊(丙組)

教院手球隊(丙組)
教院舊生手球隊於08年成立,由一班熱愛手球的教師們組成!來年目標﹕乙組護級成功,打好每一場