2009年2月16日星期一

教院 vs akita (得緊joseph的相)


一場令人期待的比賽終於打完! 證明了外國人與中國人的分別!

一開波,兩隊不相伯仲,互有領先,頭10分鐘都只是1分上落!




肥愇係場外發揮出領隊的作用, 佢係場邊睇得好通透,我們教練終於出現!

我們的防守認真不錯,但始終是質素、身體與對抗性的問題﹕他們無論身型、力量、速度都優勝過我們,上半場我們已經抵擋不住,以14:8輸上半場!

下半場, 我們開始搶攻及搵到我地既節奏,比數開始接近,但始終都係個句﹕外國人與中國人的分別,akita中間三個根本唔係人黎呀! 係外星人! 係撒阿人! 最後下半場打過和12:12.....

呢場我地攻入到20球,已經交足貨!




呢個係伍sir球隊既必殺技,虅駿無射9公,阿蕭偷雞!


下半季,其他隊請注意﹕打完這場之後,我們的球隊已經成熟了!

3 則留言:

  1. 尋日場波其實真係學到好多野,雖然係輸,

    但可謂輸得心服口服。

    But,既然我地已經「搵左場黎輸」,接下來的比賽就要更加努力,各位兄弟,俾心機呀~!!!!!!

    「藤俊」,記得睇下幾時有場練波丫 ^3^

    凱文字

    回覆刪除
  2. 我地無得再輸啦
    相呢~~~我都影左d,我執一執放上facebook
    有大家大頭架^^

    回覆刪除
  3. hi guys, congratulations for your first phase of the season and for your blog (just need an english translation ;-) ). We wish you an excellent second part and enjoyed playing against you.

    The Akita Team

    回覆刪除

教院手球隊(丙組)

教院手球隊(丙組)
教院舊生手球隊於08年成立,由一班熱愛手球的教師們組成!來年目標﹕乙組護級成功,打好每一場