2010年3月13日星期六

第二階段 ---vs 順利

由於阿升已經升上神枱的關係,而家開始由我做版主~~請多多支持~~

今場對順利,佢地真係打得幾順,我地就要再努力。
賽後檢討今日都檢過,講練習,亦正如騰駿話齋,講練波講到悶喇。

很老實,有幾件事情我都想跟大家分享。
第一,無錯,贏波升班係我地的目標,而係比賽裡面,當然是為了爭勝,
但是,我最初組織大家一起打波只是一個很單純的原因,「我想打手球」...

我好喜歡同大家一齊打手球,尤其是一班已經畢業而喜歡打手球的隊友,
這種能夠落場享受手球的樂趣,其實對於我們畢業生來說已經很難得,
甚至比贏波來得珍貴... (當然贏波開心啲啦,聖人咩 :P)

第二,其實大家都明白練習的重要,我亦好體諒大家,始終我地已經出左生,
有工作,已不再是昔日的「full time」球員,要抽時間出來一定比以前花上
更多精神和時間,所以,我更要係呢度帶出一個信息,不能練波不是錯,但
若果想幫「教院」打得更好,盡自己的能力啦 :)。

故此,我都有個建議,無論幾多人都好,能夠練習都嘗試出席,
世界係公平的,有「付出」一定有「回報」,最重要的是,
「男人唔郁好易無...」

最後,今後的比賽無論輸贏,都希望大家可以好好享受,
一方面,繼續以升班為目標,另一方面,就算touch wood無得升,
都要場場打好波,大家落得場就盡情盡力表現自己~!

講得太多了,就此收筆,唔係會zzz...

最最最後,公佈今場的mvp,就係...登登登登~!
一班在場邊攝影的美女們(第一次見到咁多人影相,感覺很專業 :),總之,多謝棒場~!!!

仲有,我記得我入左3球,點解計得我2球架~?!

4 則留言:

  1. 其實我想表達講練波講到悶既係, 好奇怪, 大家目標都好似係升班, 但係又唔知點解組織唔到練波, 頭先我都講過, 如果大家都係諗住出黎打下波, 咁其實唔練波, 同埋輸贏無咩所謂
    補充少少比賽時候的心態, 其實我地全部人都仲係活係自己五、六年前, 廿四、五歲打波的狀態, 對住十五、六歲的小朋友, 佢地好似唔會有乜作為咁, 不過大家都唔發覺其實我地已經差開始老, 已經退化緊(人o係廿五歲開始,肌力,心肺功能開始退化), 而十五、六歲的小朋友(即係好似今日果班), 佢地已經廿歲, 唔係「小朋友」, 但係我地仲係用以前的心態對佢地, 對心誠......咁就死得喇...
    所以好似亞文咁講, 「男人唔郁好易無...」, 何況大家讀PE都知, 其實做運動我地反而無咁攰...

    回覆刪除
  2. 唉....係呀...無練波, 個人好耐都未入到場波裏面!
    開波時,我都係當呢班係小朋友,但打落....

    我其實果場比賽無嘜機會用我d力氣,完左我仲有力氣打多一, 兩波!但因為射得唔好, 所以唔想累大家,我不時走出場邊....
    我舊時對著甲組龍門都射到板板聲,唉...而家射龍門塊面板板聲!我會改進,騰空耐少少先出手,太快出手!

    大家一致, 團結、練波,還要認真打每一場波(不可輕敵,即使對方是中學生)

    回覆刪除
  3. 今個星期五我必到教院練波!!!

    回覆刪除
  4. 路過留言先,我下星期五要開會,你地練到9還是10?
    我睇睇開完會幾點

    回覆刪除

教院手球隊(丙組)

教院手球隊(丙組)
教院舊生手球隊於08年成立,由一班熱愛手球的教師們組成!來年目標﹕乙組護級成功,打好每一場