2009年2月4日星期三

教院 vs 香港教育學院

11月23日﹕自己人對番自己人,可謂"本是同根生,相煎可太急!"兩隊唔同之處在於教師與學生!



呢場波係我地教院生第一次正式對壘,大家都表現得有少許縛手縳腳!


可能教院生剛剛打完大專盃,所以力不從心,最後7:17輸了一杖!

看看! 剛龍阿wic又黎料啦! 佢今場救左幾個 7公尺!!


阿wic係我地球隊有一個無人可取替的地位,因為我地隊只得一個龍門! (p.s.我個人認為阿wic有甲組龍的質素)


賽事尾段,騰駿被換出,阿蕭就唔客氣走去射9公尺!
嘩! 好有功架喎! 但唔記得入唔入喎!

2 則留言:

  1. 呢場波.....我係無打到, 何來「賽事尾段,騰駿被換出」?

    回覆刪除
  2. 哈哈....記錯左!
    太耐啦, 一次過寫幾場賽事!

    回覆刪除

教院手球隊(丙組)

教院手球隊(丙組)
教院舊生手球隊於08年成立,由一班熱愛手球的教師們組成!來年目標﹕乙組護級成功,打好每一場