2011年5月15日星期日

教院 vs 顧超文

今場對顧超文,賽前想落雨, 但又落唔出! 教院未人齊,6個教師準時到達彩虹,其他老師們太守時所以未到, 因為球證都話要準時開波!

顧超文賽前久未露面既阿金! (傳聞﹕阿金一出場就輸波或者和波)

由於教院開波唔係幾夠人,加上阿文抱病,阿升改打左wing! 新盟球星姚基打番老本行右wing!一開波,教院開局好順,打出5:1攻勢! 加上對方龍門唔係好掂,教師上半場領先17:14!

下半場,顧超文的體能始終比較好,因為有一部份係中學生,所以分數開始追上黎,而且顧超文有兩個射得跑得既年青副位,所以拎番唔少分數!

教院亦唔弱,速度王羅子換入場,下下都按one-two制,撞牆又入波! 下半場,有男fan既譚sir, 人稱射爆龍既joseph打幾個快攻, 又遠射,連入幾球!

最後,1分鐘是比賽的高潮,教院由一路領先變到追和,最後球證吹雞完場,教院有一個9公尺,顧超文排晒人牆(可惜有gap,地鐵都成日提醒我地﹕請小心虅駿,plz mind the gap!)點知, 對方龍門安下安下,人牆又有gap, 虅竟然射入! 31比30完場!

2011年5月1日星期日

護級戰第二場vsHYDRO

第二場,阿文話一勝就護級成功! 大家都抱住開心手球去比賽! 初段大家都互有領先! HYDRO隊中加入左幾個老將,有一個巨中鋒(海豚咁大件既身型),所以中間佢地玩晒!

上半一開始,阿KIDD屢見其功,狂入波,攪到HYDRO要搵專人釘佢!
上半場,一陣間上場MVP羅子破左香港手球聯賽紀綠,以最快時間領紅離場!
上半場,阿恆改左姓,姓,身份証上出奇又改了名, 叫大仙,幫HYDRO提供了不少入球!

下半場,新加盟球星姚基先被對方熊抱式攬住,再用"批肘" 攻擊對方頭部! 之後又令到對方球員爆粗,罰兩分鐘!
下半場,阿恆去入境處換証,改番左阿恆,以穩健身手破解入球!
下半場,阿文無力遠射,帶領教院勝出,並當選今場的MVP

護級第一戰 (速度取勝)

護級第一戰 對科聯。科聯有好多舊科大的學生(有好多大專見過的球員,可惜都係身型變晒,速度慢晒既球員),仲加入左荃青既教院師兄阿鳯。
上半場被科聯既戰術壓住黎打,係咁搓波、circle....搓到空位先,上半場守唔住,被佢地領先住3分!
下半場,唔同晒, 教院開始入局,以速度取勝! 羅子經常以速度屈機,又用winning既onetwo過人,尾段科聯打人釘人,羅子一個過幾個,再用"瀟灑"兩個字入波! 最後,教院以22比19勝出!

教院手球隊(丙組)

教院手球隊(丙組)
教院舊生手球隊於08年成立,由一班熱愛手球的教師們組成!來年目標﹕乙組護級成功,打好每一場