2011年5月15日星期日

教院 vs 顧超文

今場對顧超文,賽前想落雨, 但又落唔出! 教院未人齊,6個教師準時到達彩虹,其他老師們太守時所以未到, 因為球證都話要準時開波!

顧超文賽前久未露面既阿金! (傳聞﹕阿金一出場就輸波或者和波)

由於教院開波唔係幾夠人,加上阿文抱病,阿升改打左wing! 新盟球星姚基打番老本行右wing!一開波,教院開局好順,打出5:1攻勢! 加上對方龍門唔係好掂,教師上半場領先17:14!

下半場,顧超文的體能始終比較好,因為有一部份係中學生,所以分數開始追上黎,而且顧超文有兩個射得跑得既年青副位,所以拎番唔少分數!

教院亦唔弱,速度王羅子換入場,下下都按one-two制,撞牆又入波! 下半場,有男fan既譚sir, 人稱射爆龍既joseph打幾個快攻, 又遠射,連入幾球!

最後,1分鐘是比賽的高潮,教院由一路領先變到追和,最後球證吹雞完場,教院有一個9公尺,顧超文排晒人牆(可惜有gap,地鐵都成日提醒我地﹕請小心虅駿,plz mind the gap!)點知, 對方龍門安下安下,人牆又有gap, 虅竟然射入! 31比30完場!

8 則留言:

  1. 係「騰」丫。
    By 凱文

    回覆刪除
  2. 加埋分表啦...
    我都應該上到榜

    回覆刪除
  3. 下場LAST一場,會唔會去洒樓擺一圍慶祝? 打下牌聯誼下
    BY WIC

    回覆刪除
  4. 講時講,真係好懷念上年個屯門海鮮團
    By 凱文

    回覆刪除
  5. i am ok, mahjong is my favour

    回覆刪除
  6. 睇來今日打唔到,我建議另擇吉日食大餐,可以邀請埋D師弟!有以下建議:
    1.照舊三聖海鮮餐
    2.荃灣季季紅,蝦禾米乳香豬
    3.小欖BBQ
    4.尖咀寧記打邊爐
    大家俾D意見LA!
    BY WIC

    回覆刪除
  7. 4樣都好吸引....
    by patrick

    回覆刪除

教院手球隊(丙組)

教院手球隊(丙組)
教院舊生手球隊於08年成立,由一班熱愛手球的教師們組成!來年目標﹕乙組護級成功,打好每一場